fredag 10 april 2009

Wings!

Igår firade vi Keibren's födelsedag! Han fyllde 18! Vi var först och åt chicken wings på My Father's Moustache:

Vi har pratat om att gå och äta wings på My Father's Moustache sen vi kom hit i augusti men det har aldrig blivit av...men nu så. Och dom var precis så goda som alla påstår. Och billiga...28kr för 10st och det blev jag riktigt mätt av.Provade äntligen poutine också. Det är pomfrites med "gravy" och ost. Godare än det ser ut men ändå inget jag skulle vilja äta ofta;)

Sen var vi på bio och såg The Haunting in Connecticut. Självklart att det skulle bli skräckfilm när han fyllde 18 haha. Första läskiga scenen skrek Marina till så att jag trodde att jag skulle få en hjärtinfarkt...haha...kanske inte så smart att sitta brevid henne;) Men vi överlevde filmen och nu i efterhand kan jag faktiskt säga att den var ganska bra. Tror att du skulle gilla den Sanna:)

Inga kommentarer: