lördag 11 april 2009

Bara en vecka kvar...herregud

Jag börjar sakta men säkert fatta att det snart är dags att åka hem. Helt galet vad fort tiden har gått. Jag har en viss ångest att säga hejdå till alla här. Det har varit det jobbigaste med detta år, att säga hejdå. Det har redan börjat för att ryssarna har redan åkt. Var och sa hejdå till Janis tidigare idag. Känns tungt. Vill inte säga hejdå till någon!
Igår var vi och åt en god middag på Little Fish och sen var vi till Tribeca och dansade. Imorse promenerade vi till Cora's och åt en stor fukost. Så gott! Sen var Marina, Nuria och jag till Shopping centret. Köpte mig två par skor...kunde inte låta bli...sååå fina.
Nu har det blivit lite plugg. Men snart ska jag börja göra mig iordning för fest hemma hos Ashley. En sista med alla internationella. Fy för att säga 'en sista'. Det är vemodigt...
Men jag längtar hem också...skulle vilja trycka ihop båda mina världar;)

Känner mig helt ärligt inte alls motiverad att plugga för mina två prov som är kvar. Tillbringar mycket hellre tiden som finns kvar med mina vänner. Och det valet känns helt rätt.

Inga kommentarer: