onsdag 15 april 2009

Snart är det dags...

Hade mitt andra slut prov imorse. Kändes helt ok. På fredag är det dags för det sista.
Igår var det dags att säga hejdå till Natasha. Det var tårar i hela huset...usch. Det här kommer bli tungt. På lördag är det dags för Henri och mig. Vi har börjat planera vår sorti lite. Han tycker att vi ska sticka utan att någon märker. Hans plan är att springa ut till taxin, låsa dörrarna och köra iväg fort som bara den hahaha. Men det kan vi såklart inte göra så det kommer vara många tårar.
Jag har haft det bästa året i mitt liv och jag har fått fantastiska vänner. Natasha ska plugga i St.Petersburg nästa år så dit kommer jag absolut ta mig. Och nästa sommar har vi planerat en liten reunion i Barcelona...så det finns mycket att se fram emot med alla dessa underbara människor.
Keibren, min lillebror i huset kommer jag sakna otroligt mycket. Men han har lovat att komma till Barcelona nästa sommar så det ser jag fram emot. Marina är världens gladaste tjej och det kommer kännas tomt utan hennes skratt. Tur att hon inte är allt för långt borta.Det finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna Marina och Nuria. Spanien nästa! ;)

Husets par. Henri gör ett försök att bli mer asiatisk haha. Natsuha var på Södertörn förra hösten och blev förälskad i Sverige. Hon försöker just nu att hitta jobb i Stockholm. Underbart om hon flyttar till Sverige! Och Henri planerar att komma dit också i så fall!
Våra mysiga frukostar tillsammans kommer jag också sakna. Det är liv hela tiden och det finns inte en chans att man kan känna sig ensam i detta huset. Vi har blivit en stor familj och till alla som funderar på att plugga utomlands säger jag bara: ÅK!!!!

Inga kommentarer: