torsdag 2 april 2009

bläääääääääääääääää

Debatten igår gick bra. Blev dock lite ställd av alla frågor från klassen efteråt. Ibland känns det som att folk sitter och tänker "hmmmm vad kan jag ställa för svår fråga som får dom att se dumma ut". Och att få mig att se dum ut när jag står framför en klass är väldigt lätt eftersom jag är lite seg i tankeprocessen när jag har en massa människor som stirrar på mig i väntan på ett svar. Aja, jag tog mig igenom det iaf och nu är alla presentationer över.
Sitter nu och skriver på min uppsats som ska in imorgon. Är uppe i 1459 ord så jag behöver minst 1691 till. Bläääääääääääää säger jag bara. Och det måste blir färdigt innan åtta ikväll. För då måste jag börja göra mig iordning för salsa;) Lite roligt måste man väl få ha! Har till fyra imorn att lämna in uppsatsen så jag har tid imorn att fixa det sista. Bara det att sen måste jag börja på min andra och sista stora uppsats som ska in på måndag. Det här är verkligen inte klokt.
Just nu längtar jag faktiskt till proven. Är så trött på att skriva uppsatser!

Inga kommentarer: